ابعاد تشک
پارس وب سرور
نوشته شده توسط : بهین مبتکران

انتخاب و خرید تشک با سایزبندی مناسب چندان آسان نیست ، به خصوص با توجه به مجموعه انتخاب های زیادی که برای این محصولات وجود دارد. البته در نظر گرفتن ابعاد تشک یک اولویت فردی است ، اما درک ابعاد خاص تشک و انتظارات شما از تشک خواب به شما کمک می کند تا اندازه تخت و تشک خود را درست مناسب با نیاز و سلیقه خود انتخاب کنید.

یکی از مواردی که در آن انتخاب ابعاد تشک یک موضوع مهم به شمار می رود ، انتخاب اندازه تشک برای افراد متاهل است. مثلا گاهی اوقات زوج ها ترجیح می دهند برای افزایش دوام تشک خود ، به جای خرید یک تشک دو نفره ، دو عدد تشک تک نفره خریداری کنند. علاوه بر این ابعاد اتاق خواب و تختخواب نیز بر روی تعیین ابعاد تشک تاثیر می گذارد.

همچنین علاوه بر اندازه های استاندارد تشک که معمولا در بازارهای کالاهای خواب موجود هستند، در طول سال ها ، چندین اندازه تشک “ویژه” نیز ایجاد شده اند که به طور گسترده فروخته نمی شوند و فقط توسط تولید کنندگان خاصی در تعداد کمی از مدل ها تولید می شوند. بنابراین اگر احساس می کنید گزینه های استاندارد موجود در بازار نیازهای شما را تأمین نمی کند ، پیشنهاد می کنیم اندازه های ویژه این تشک ها را بررسی کنید. با این حال ، توجه داشته باشید که به دلیل کم بودن تشک های مخصوص ، یافتن لوازم جانبی و ملافه برای آنها دشوار است ، بنابراین قبل از خرید بهتر است تمامی این موارد را در نظر بگیرید.

کارشناسان فروش تشک رویال اصل در فروشگاه رویال مد همواره به مشتریان خود توصیه می کنند برای خرید یک تشک با ابعاد مناسب تحقیقات خود را انجام دهند و همیشه قبل از تصمیم گیری عواملی را که برای آنها بیشترین اهمیت را دارد در نظر بگیرند.

  • محبوب ترین ابعاد تشک کدام است؟

تشک‌ها در دو نوع یک ‌نفره و دو‌ نفره تولید می شوند که هر کدام از این انواع نیز با ابعاد و اندازه های مختلفی در بازار به فروش می رسند. برخی از این سایز در میان همه برندهای تشک مشترک بوده که به همین خاطر به آنها سایز استاندارد گفته می شود. اما برخی دیگر فقط در یک برند یا مارک خاصی از تشک تولید می شوند که به آنها تشک با سایز ویژه و یا سایز غیر استاندارد گفته می شود.

اگر قصد خرید یک تشک_خوب جدید را دارید ، باید سایز تشک را متناسب با ابعاد تختخواب خود انتخاب کنید. اما اگر قبل از خرید تخت ابتدا می خواهید تشک مناسب انتخاب کنید ، دست شما بازتر است و می توانید مناسب ترین سایز را با توجه به شرایط خود برای تشک در نظر بگیرید و سپس تخت خود را بر اساس آن سفارش دهید.

خیلی از افراد ترجیح می دهند که تشک آنها فضای مناسب به اندازه حرکت و جا به جا شدن راحت در هنگام خواب را برای آنها میسر نماید. بنابراین باید بر روی تشک هایی با سایز بزرگتر سرمایه گذاری کنند. اما برخی به دلیل کوچک بودن فضا یا تختخواب مجبور هستند تشک با سایز کوچک تر را انتخاب کنند. بنابراین محبوب ترین سایز تشک با توجه به شرایط هر مشتری متفاوت است.

  • کدام ابعاد تشک را انتخاب کنیم؟

همانطور که گفته شد یافتن اندازه مناسب تشک بستگی به نیازهای شما و دیگر اعضای خانواده دارد. اما با این حال در ادامه به برخی از نکات مهم که هنگام انتخاب یک تشک با اندازه مناسب باید در نظر گرفته شود اشاره می کنیم.

– اولین موردی که هنگام انتخاب سایز تشک باید در نظر بگیرید توجه به سایز تشک فعلی تان است. مثلا اگر احساس می کنید در حال حاضر تشک قدیمی شما سایز کوچکی دارد و برای خواب شما مناسب نیست قطعا هنگام خرید تشک جدید ، باید یک تشک با اندازه بزرگتر انتخاب کنید. اگر به این مسئله دقت نکنید ممکن است بار دیگر به طور تصادفی همان نوع و ابعاد را انتخاب کنید و در نتیجه دوباره به تشک ایده آل خود نرسید.

– دومین مورد نیز به میزان حرکت و جابجایی شما در هنگام خواب بستگی دارد ، مثلا اگر مرتبا در هنگام خواب در حال حرکت هستید ، قطعا به یک تشک با ابعاد بزرگتر نیاز دارید.

– سومین مورد به سایز اتاق شما بستگی دارد. داشتن یک تشک بسیار بزرگ برای یک فضای کوچک اصلا خوب نیست و دیگر فضاهای اتاق را اشغال می کند و از نظر زیبایی شناسی نیز چندان جالب به نظر نخواهد رسید. بنابراین هنگام خرید تشک جدید ، اندازه گیری ابعاد اتاق خواب خود را فراموش نکنید.

– چهارمین مورد در انتخاب ابعاد تشک به قد و وزن افرادی بستگی دارد که می خواهند از آن استفاده کنند. همچنین پدر مادرهایی که عادت دارند هنگام خواب در کنار فرزند خود بخوابند ، معمولا باید تشک دو نفره با ابعاد بزرگتر را خریداری کنند.

– پنجمین مورد در انتخاب ابعاد تشک به میزان بودجه شما بستگی دارد. برای مثال انواع تشک های رویال اصل با چندین ابعاد گوناگون تولید می شوند. هر چه ابعاد تشک رویال بزرگتر باشد ، قیمت تشک نیز بیشتر می شود. بنابراین شما باید عامل قیمت را هم برای انتخاب ابعاد تشک در نظر بگیرید.

امیدوار هستیم تا اینجا ، این راهنما مفید واقع شده و شک و تردید شما را در خصوص انتخاب ابعاد تشک برطرف کرده باشد. شما مشتریان عزیز می توانید در صورت داشتن هر گونه سوال با بخش کارشناسان فروش ما در رویال مد در تماس باشید یا به صورت حضوری در فروشگاه ما حضور پیدا کنید. در اینجا اصلی ترین سایز تشک های رویال را بررسی می کنیم :

سایز تشک های رویال تک نفره و دونفره :

۱۸۰*۸۰

۲۰۰ * ۹۰

۲۰۰ * ۱۲۰

۲۰۰ * ۱۴۰

۲۰۰ * ۱۶۰

۲۰۰ * ۱۸۰




:: موضوعات مرتبط: تولید محتوای ویژه مشتریان , ,
:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: